Subcribe to our RSS feeds Join Us on Facebook Follow us on Twitter Add to Circles

Tuesday, January 21, 2014

PlayStation 4 Lebih Hebat

  





  PlayStation 4 yang lebih dikenali sebagai PS4 telah berada di Malaysia pada 20 Disenber 2013. Konsol permainan yang digemari ramai ini adalah sistem hiburan generasi baru yang dilengkapi dengan grafik berkuasa, lebih maju, bersepadu dengan keupayaan sosial dan fungsi skrin kedua yang inovatif seperti yang ada pada PlayStation Vita (PS Vita)

  Produk Terbaru keluaran SONY dengan warna Jet Black ini menggunakan cip memproses x86-64 AMD 'Jaguar' 8 teras dan grafik AMD Radeon 1.84 TFLOPS. turut melengkapinya memori (RAM) GDDR5 selain storan (HDD) berkapasitor 500GB. Ciri lain seperti port USB 3.0, AUX, HDMI, dan Digital Out  (Optikal) juag tersedia. Pakejnya yang berharga RM 1799 meliputi sistem PlayStation 4, seunit alat kawalan tanpa wayar DUALSHOCK 4, mono headset, kabel HDMI, USB, dan AC power cord. Aksesoris tambahan juga ada dan mula dijual kepada pengguna. Ini meliputi PlaStation Camera, DUALSHOCK Charging Station dan Vertical Stand.
   
  Sony turut mengumumkan 23 perisian permainan yang dibangunkan oleh SCE Studios Worldwide (SCE WWS) dan pembangun perisian pihak ketiga. Perisian ini meliputi Battlefield 4, FIFA 4, Need For Spedd Rivals, NBA Live 14, RESOGUN, LEGO MARVEL SUPER HEROES, Blacklight: Retribution English, dan lain-lain lagi. Sampai situ je la pembincangan saye...harap informasi ini dapat membantu anda  :)





No comments:

Post a Comment